FANDOM

Miley Cyrus Primavera19 -226 (48986293772) (cropped)
Miley Cyrus ur. jako Destiny Hope Cyrus (ur. 23 listopada 1992) – amerykańska aktorka, piosenkarka, autorka piosenek, która zdobyła popularność za sprawą głównej roli w serialu Hannah Montana, emitowanym w latach 2006–2011 przez Disney Channel.

życie prywatne Edytuj

W 2009 zakończyła swój dziewięciomiesięczny związek z Justinem Gastonem, na krótko przed wyjazdem do Georgii, gdzie rozpoczęły się zdjęcia do Ostatnia piosenka. Podczas kręcenia filmu zaczęła spotykać się z partnerem z planu, australijskim aktorem Liamem Hemsworthem, którego nazwała swoim „pierwszym poważnym chłopakiem”. Wiosną 2012 media podały, że para zaręczyła się, zaś w grudniu 2013 pisano o rozstaniu pary. W 2016 aktorzy wrócili do siebie, a w październiku 2016 ponownie się zaręczyli. 23 grudnia 2018 wzięli ślub. Po ślubie przyjęła nazwisko męża. W 2019 para ogłosiła separację po siedmiu miesiącach małżeństwa, a 28 stycznia 2020 oficjalnie się rozwiedli. Po rozstaniu z Hemsworthem związała się na kilka tygodni ze swoją przyjaciółką, Kaitlynn Carter. We wrześniu zakończyła relację. W październiku 2019 związała się z piosenkarzem Codym Simpsonem. W listopadzie 2019 przeszła operację strun głosowych.

Galeria Edytuj